Neszveda Gábor

Név: Neszveda Gábor

Kutatási téma:

Economic Psychology, Decision Theory, Hírpiacok, Behavioral Economics (Prospect Theory), Intertemporális döntések,Viselkedési Játékelmélet, Döntési modellek

Publikációk:

-Neszveda G., Dezso, L. (2012) Kvázi- és általánosított hiperbolikus diszkontálás hosszú távon

-Szűcs, G., Neszveda, G., Fang, X.[2010]: Strategy Analysis and Creation by Simulation in the General Game. International Journal of Human and Social Sciences 5:10 2010. 661-670 pp.

-Neszveda Gábor, Szent-Iványi Balázs (2007): Washingtoni konszenzus helyett washingtoni konfúzió, Köz-Gazdaság II.2, Összefoglalók a Közgazdaságtudományi Irodalomból pp:183-187
-Neszveda Gábor (2007): Magyarország versenyképessége, Közgazdasági világsajtó,
Köz-Gazdaság, (http://www.koz-gazdasag.hu/images/stories/kozgazdasagi_vilagsajto/6-neszveda.pdf) [2010.04.08]

Nemzetközi Konferencia Előadás
-Neszveda, Dezső, Szaszi (2010): Proposing a linear structure of the cognitive mechanism behind hyperbolic discounting: Analysis and generalization of empirical studies, IAREP/SABE/ICABEEP 2010 Conference sept 5-8. Cologne Germany 2010. ISBN:978-3-89967-651-8
-Szaszi, Dezső, Neszveda  [2010]: The opposite pattern of predicting future utility in younger and in older children: An empirical study on projection bias in children aged 8 to 18, IAREP/SABE/ICABEEP 2010 Conference Sept 5-8. Cologne, Germany, 2010. ISBN:978-3-89967-651-8
-Dezső, Neszveda (2009): Intertemporal discounting under stress: An experimental study, IEAREP/SABE, Halifax (http://www.smu.ca/iarepsabe09/welcome.html) [2010.04.07]

-Neszveda, Gabor [2011]: Predictive power of prediction market in Hungary, Spring Wing Conference 2011, Piliscsaba, ISBN: 978-615-5001-33-8

-Neszveda Gábor [2011]:Are Prediction Market Overcautious, IAREP/SABE/ICABEEP Conference, Exeter

-Neszveda Gábor [2012]: Integrating fixed cost into hyperbolic discounting, Universitat Wien

-Neszveda Gábor [2012]: Longshot bias in prediction market, Spring Wind, DOSZ, Győr ISBN:978-963-89560-0-2

-Neszveda Gábor, Horváth Péter [2012]: Good Loan According to Hyperbolic Discounting, Spring Wind, DOSZ, Győr ISBN:978-963-89560-0-2

-Neszveda Gábor, Nagy András [2012]: LUBA Auctions, Spring Wind, DOSZ, Győr ISBN:978-963-89560-0-2

-Neszveda Gábor, Kocsi Mihály [2012]: Ultimatum game against computer or human, Spring Wind, DOSZ, Győr, Abstract

Neszveda Gábor, Dezsô Linda, Erich Kirchler [2013]: Applying focus weighted Utility on Designing loan repayments, Workshop, Vienna

Neszveda Gábor és Béres András (2013) Do We Prefer Improving or Constant Wage Profile? Spring Wind, DOSZ, Sopron, ISBN:978-963-89560-2-6 582-586 oldal.

Hazai Konferencia Előadás, Kiadvány
-Dezső Linda, Neszveda Gábor (2010): Szorongás hatása az intertemporális diszkontálásra, Magyar Pszichológiai Társaság, Egyén és Kultúra, Pécs, 2010 május 27-29.
-Neszveda Gábor, Dezső Linda (2010): Intertemporális döntések empírikus vizsgálata, Behavioral Economics Workshop, Budapest, BCE
-Dezső Linda, Neszveda Gábor (2010): Intertemporális döntések magatartásgazdaságtani modellje, Behavioral Economics Workshop, Budapest, BCE
-Neszveda Gábor (2008): Politikai tőzsdék és az egyik leghatékonyabb módszer, XIV. Bolyai konferencia, Budapest, (http://www.bolyai.elte.hu/dyn/bokonf/program/bk14/) [2010.04.08.]
-Neszveda Gábor (2008): Budapesti Közgazdasági Napok: Energetika című kiadvány szerkesztése
-Neszveda Gábor (2009): Virtuális világok gazdasága és gazdagsága, MKT Vándorgyűlés, Zalakaros, (http://www.iia.hu/files/VGY_program.pdf) [2010.04.08]

Könyv fejezet
-Future studies in the interactive society (Budapest 2009) ISBN:978-963-503-405-5, Neszveda Gábor, Fang Xin: Strategy analysis and creation by simulation – An experimental case in the General Game pp:191-215

Nemzetközi Versenyek
-Association of Professional Futurists: APF Student Recognition Team category Second prize,
Neszveda, Fang (2009): Strategy Analysis and Creation by Simulation- An Experimental Case in the General Game (profuturists.org)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.